Szervizközpont

A Totel Szerviz Kft. felelős a jótállás ideje alatti, illetve a jótállási időn kívül eső javítások elvégzéséért. A szervizben profi műszerekkel végzik a javításokat a sok éves tapasztalattal rendelkező szakemberek. Bármilyen technikai kérdésre állnak rendelkezésre hétfőtől péntekig, 9 és 17 óra között.

Totel Szerviz Kft.

1147 Budapest
Miskolci u. 91. tel.: +36 1 330 70 11
e-mail: info@totel.hu

Termék regisztrálása

Azon Ügyfeleink igényeit kielégítve, akiknek a házimozi és sztereo készülékek használatából származó elégedettsége számunka a legfontosabb tényező, a HORN DISTRIBUTION lehetővé teszi azt, hogy 2, 3 vagy 5 évre meghosszabbítsa a garanciát a forgalmazott berendezésekre.

Szeretnénk, hogy az általunk forgalmazott készülék használata kizárólag örömet okozzon Önnek. Hogy még tovább fokozzuk azt a bizalmat, amivel Ön megtisztelte a HORN DISTRIBUTION céget készülékük márkaüzletünkben való megvásárlásával, úgy döntöttünk, hogy a készülékünk megvásárlásával Ön:

  • 5 év garanciát kap a CANTON, DALI, FOCAL (passziv hangfalak), PIEGA, Q ACOUSTICS, WILSON
  • 3 év garanciát kap a DEFINITIVE TECHNOLOGY, DENON (fejhallgatók és bluetooth hangfalak kivételével), FOCAL (elektrónika, beleértve: hangprojektorok (soundbar), subwooferek, aktív hangfalak), HEOS, MARANTZ, POLK AUDIO
  • 2 év garanciát kap a következő termékekre: minden fejhallgató és bluetooth hangszóró (CANTON, DALI, DENON, FOCAL, JAYS), ALPINE, DENON (fejhallgatók), EUFY, FOCAL (fejhallgató, kiegészítők), ION, JAYS, MARMITEK, MONSTER, NAIM, NEBULA, NETATMO, PRO-JECT, SOUNDCORE, OPTOMA, 
  • élettartam garanciát kap a következő termékekre: BANDRIDGE, QED, MONSTER, PROFIGOLD.

Termék regisztrálása

Figyelem: A standard garancia, amit a sztereo vagy házimozi készülék gyártója ad, a vásárlás dátumától számítva 1 év. Most a HORN DISTRIBUTION (Denon Márkbolt tulajdonosa) az adott márkától függően Ügyfeleinek 2,3 vagy 5 év garanciát és díjmentes szervizt ajánl. A garancia időtartalmának meghosszabbítási feltétele a készülék vásárlás napjától számított 30 napon belüli regisztrálása a következő linkre kattintva:

Termék elektronikus regisztálása

Tájékoztató a jótállási jogokról

  1.          A jótállási határidő a készülék ügyfél részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
  2.          A jótállást keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne. Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a vállalkozás a kijavítást illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenséget nélkül nem tud eleget tenni, a fogyasztó – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
  3.          A kijavítást vagy kicserélést - a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Kicserélés iránti igény teljesítésekora vállalkozásnak a jótállási jegyen fel kell tüntetnie a kicserélés tényét és időpontját. Ha a vállalkozás a termék kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a fogyasztó a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja. A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. A jótállási idő a terméknek vagy jelentősebb résznek kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik. Amennyiben a javításhoz szükséges alkatrészt külföldről kell behozni, a javítási idő az alkatrész behozatalához szükséges idővel meghosszabbodik.
  4.          A jótállás elvégzett javításokhoz az alábbiakat kell bemutatni:
  •           helyesen és olvashatóan kitöltött, ügyfél és az eladó által aláírt jótállási jegy;
  •           a készülék érvényes vételi bizonylata eladási dátummal (számla vagy bizonylat);
  •           reklamált készülék.
  1.          A javítás tényét és dátumát a szerviz a jótállási jegyen igazolja.
  2.          A fogyasztónak joga van az árut újra cseréltetnie amennyiben:
  •           a jótállási időn belül a szerviz ugyanaz a hibát öt alkalommal javítja, a készülék pedig továbbra is olyan hibával rendelkezik, amely lehetetlenné teszi a készülék rendeltetésszerű használatát;
  •           a szerviz írásban igazolja, hogy a hiba kijavítása lehetetlen;
  •           ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159, § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
  1.          Amennyiben a készüléket nem lehet újra cserélni, a fogyasztónak joga van visszakövetelnie a vételárat.
  2.          A jótállás nem terjed ki normál üzemeltetési elhasználódás okozta meghibásodásokra (meghajtó szíjak, izzók, olvasólézerek stb.).
  1. A jótállás nem terjed ki normál üzemeltetési elhasználódás okozta meghibásodásokra (meghajtó szíjak, izzók, olvasólézerek stb.).
  2. Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát:szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása;rendeltetésellenes használat a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása;helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás, szennyeződés, elázás, villámcsapás, elektromos túlfeszültség, valamint a szoftver frissítésének nem megfelelő telepítése, erősítő vagy jelforrás gerjedése, egyenfeszültség megjelenése az erősítő kimenetén;elemi kár, természeti csapás okozta.
  3. A jótállás nem vonatkozik továbbá a használati útmutatóban felsorolt, valamint a normál üzemelés körébe tartozó műveletektől eltérő használatra.
  4. A jótállás nem vonatkozik a berendezés kivétele, behelyezése és áthelyezése okozta sérülésekre.
  5. A jótállás nem vonatkozik továbbá a berendezés nem rendeltetésszerű használata által okozott sérülésekre, hibákra. Ez vonatkozik az amatőr berendezés professzionális célokra való felhasználására is. Az ezekből fakadó sérülések kijavítása csak a fogyasztó költségére lehetséges.
  6. A jótállás nem terjed ki a termék műszaki paramétereire vonatkozó köve- telésekre, ha azok megegyeznek a gyártó által megadott paraméterekkel.
  7. A jótállási kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek - ideértve különösen az anyag-, munka- és továbbítási költségeket - a vállalkozást terhelik. Megalapozatlan garanciális javítás megrendelése esetén a készülék szervizbe és szervizből való szállítási költségei a fogyasztót terhelik.
  8. Amennyiben az akció keretein belül a jótállást vállaló a készülék jótállási idejének meghosszabbítását ajánlja a fogyasztó a meghosszabbítási lehetőségeket a www.horn.eu oldalon a „szerviz” menüpont alatt tekintheti meg.
  9. A szerviznek joga van a jótállás keretében történő javítás megtagadására: amennyiben a készüléken található adatok és a dokumentumokban szereplő adatok nem egyeznek meg;  amennyiben a zárjegy sérült vagy nem található;   saját hatáskörben végrehajtott javítások esetén;   a készülék szerkezetében végrehajtott módosítások esetén.
  10. A jótállás keretében történő javítás megtagadása a jótállás elvesztésének felel meg.
  11.  Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a Megyei (Fővárosi) Kereskedelmi és Iparkamarák mellett működő Békéltető Testület eljárását is kezdeményezheti.

A készülék bejelentése javításra:

  1. A jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek. Jótállási jegy hiányában, ha a fogyasztó jótállási igényt kíván érvényesíteni, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot.
  2. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása, vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvénye- síthetőek.
  3. Jótállás érvényesíthetőségének határideje: a vásárlástól számított 24 hónap.
  4. A fogyasztó javítási igényével az alábbi hivatalos márkaszervizhez fordulhat: Totel Szerviz Kft. Cím: Budapest, Miskolci u.91. Telefonszám: 06-1/ 330-70-11; e-mail cím: info@totel.hu; www.totel.hu
  5. Az ügyfélnek joga van az árut újra cseréltetnie, amennyiben:
    - a garanciális időn belül a szerviz ugyanazt a hibát 5 alkalommal javítja, a készülék pedig továbbra is olyan hibával rendelkezik, amely lehetetlenné teszi a készülék rendeltetésszerű használatát; -a szerviz írásban igazolja, hogy a hiba eltávolítása lehetetlen;
    - amennyiben a készüléket nem lehet újra cserélni, az ügyfélnek joga van visszakövetelnie a befizetett összeget.
  6. A készüléket megfelelően csomagolt, sérüléstől védett állapotban kell javításra szolgáltatni, amennyiben lehetséges az eredeti dobozában. Amennyiben a készülék nem rendelkezik megfelelő csomagolással, a szállítás során bekövetkező sérülési kockázatok a Fogyasztót terhelik.
  7. A jótállás keretében történő javításra szoruló terméket futárszolgálattal lehet díjtalanul elküldeni (kérjük, ennek módjáról tájékozódjon márkaszerviznél).
  8. A jótállási idő lejárata után a Fogyasztó a terméket saját költségén juttatja el szervizbe.Megalapozatlan garanciális javítás megrendelése esetén a készülék szervizbe és szervizből való szállítási költségei az Ügyfelet terhelik

Figyelem: a termék elküldése előtt győződjön meg arról, hogy mellékelte a következő dokumentumokat: eredeti jótállási jegy és vásárlási bizonylat.

Cookies

Cookie information

Ez a webhely első féltől származó sütiket használ, hogy a lehető legjobb élményt nyújtsa Önnek. Harmadik féltől származó sütiket is használunk szolgáltatásaink javítására, elemzésre, majd az Ön böngészési szokásain alapuló hirdetések megjelenítésére, amelyek megfelelnek az Ön preferenciáinak.

Cookie management

About Cookies

A sütik kis szöveges fájlok, amelyeket az Ön által látogatott weboldalak mentenek el a számítógépén vagy mobil eszközén. Ezeket különböző célokra használják, például a felhasználói bejelentkezési adatok megjegyzésére, a felhasználói viselkedés követésére hirdetési célokból, valamint a böngészési élmény személyre szabására. Kétféle süti létezik: munkamenet-sütik és állandó sütik. Az előbbiek a böngészési munkamenet vége után törlődnek, míg az utóbbiak egy meghatározott ideig vagy manuális törlésig maradnak az eszközön.